Post Reply

If you were logged in you would gain 3 XP for posting a reply.

Please respect our terms of use when participating in Nibbits.

Preview
Comment
We will show a masked version of your IP address as well as your name.

You are replying to:

  • مرکز تخصصی تعمیر يخچال ال جی LG ، امکاني را برای کاربران فراهم کرده که برای تعمیر و سرویس اين محصول حياتی و پر کاربرد، ناچار به مراجعه حضوری به تعميرگاه نباشند. در واقع با توجه به ابعاد و وزن يخچال، انتقال آن به مرکز تعميرات، امری محال به نظر رسيده و مشکلات و هزینه های زیادی را به دنبال دارد. با مراجعه تيم تعميراتی نمايندگی یخچال ال جی LG به منزلِ کاربران، محصول مورد نظر به دقت بررسی شده و هرگونه اقدامی که برای تعمير آن لازم باشد، در منزل انجام می شود.

    بايد به اين نکته اشاره کنيم که تعميرکاران اعزامی، از بين زبده ترين تکنسين های حوزه تعمير يخچال و لوازم خانگی انتخاب شده اند و مهارت کافی برای رفع مشکلات انواع مدل های اين محصول را دارا می باشند. اين تعميرکاران، ابزار و تجهيزات مورد نياز را همراه خود به منزل کاربر برده و با استفاده از اين تجهيزات، اقدام به تعمير يخچال ال جی در منزل می نمايند. در ادامه، با اين سرويس کاربردی نمايندگی ال جی LG بيشتر آشنا می شويد.

    مرکز تخصصی تعميرات ال جی در کرج و تهران سال های زيادی است که پشتيبانی و خدمات دهی به مشترکين محصولات لوازم خانگی ال جی را بر عهده دارد و توانسته است در طی سال‌ها کار در اين زمينه خاطره خوبی را از ارائه خدمات يخچال ال جی در ذهن مشتريان خود ثبت کند. اين مرکز با داشتن متخصصان حرفه ای تعمير سايد بای سايد ال جی LG توانسته است گام به گام با فناوری روز دنيا کار تعمير و سرويس سايد بای سايد ال جی LG را در تعميرگاه مجاز يخچال ال جی عهده‌دار شود.

    Anonymous
    avatar

Support Nibbits by linking to us: