Post Reply

If you were logged in you would gain 3 XP for posting a reply.

Please respect our terms of use when participating in Nibbits.

Preview
Comment
We will show a masked version of your IP address as well as your name.

You are replying to:


  • حواله ارزی روسیه

    در سال های اخیر روسیه یکی از بهترین شرکای تجاری ایران می باشد. شرایط اقتصادی، همجواری روسیه با ایران، صادرات محصولات کشاورزی، تحصیل در روسیه و … باعث شده تا تجارت با روسیه از رونق خوبی برخوردار باشد. در تمام معاملات تجاری و بازرگانی و همچنین جهت تحصیل در روسیه و یا ثبت شرکت در روسیه نیاز به حواله ارزی روسیه بسیار احساس می شود. نقل و انتقال پول از ایران به روسیه و بالعکس مساله مهمی در صادرات به روسیه و کلیه فعالیت های تجاری، تحصیلی و کاری در این کشور می باشد.
    حواله ارزی چیست؟

    یکی از انواع خدمات ارزی است که از آن طریق می توان به سادگی با هر فردی در هر جای دنیا، مبادلات پولی و مالی برای خرید و فروش کالا انجام داد. انواع حواله‌ ارزی را می توان به دو بخش زیر تقسیم کرد:
    حواله ارزی صادره

    وقتی که بخواهیم به وسیله بانک یا صرافی برای فردی ارز ارسال کنیم، از حواله جات ارزی صادره استفاده می کنیم. در این روش ابتدا باید به بانک یا صرافی مورد نظر خود مراجعه کنید، سپس باید مشخصات فرد گیرنده ارز، شماره حساب و واحد پولی که می‌خواهید ارسال کنید را باید مشخص کنید، پس از آن، ارز شما را به ارز مورد نظرتان برای مقصد، بر اساس نرخ روز ارز تبدیل می کنند و به این ترتیب مبلغ مورد نظر شما برای آن فرد یا شرکت ارسال می شود.

    لازم به ذکر است که در این روش برای جلوگیری از پولشویی باید فرم اظهارنامه گمرکی تکمیل گردد و یا پیش فاکتور یا فاکتور فروش خرید کالا یا خدمات به صرافی یا بانک ارائه گردد.

    Anonymous
    avatar

Support Nibbits by linking to us: